Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Friday, May 11, 2012

Al-Mumtaz: FN NS 2012




Assalamualaikum...

Menjelang Festival Nasyid Sekolah2 KPM Peringkat Negeri Sembilan esok, perasaan ana bercampur baur antara gelisah & berharap. Gelisah kerana salah seorang ahli al-Mumtaz mengalami demam (moga Allah kurniakan kekuatan untuknya bersama kami hingga ke akhirnya). Berharap pula agar Allah kurniakan kejayaan buat kami pada tahun ini. Setelah berehat selama 2 tahun (2010 tiada FN, 2011 Naib Johan Peringkat Negeri), rasanya team Al-Mumtaz dah cukup bersedia membawa cabaran Negeri Sembilan ke peringkat kebangsaan pada tahun ini.

Sungguhpun pencapaian ahli2 Al-Mumtaz tahun ini tak sama dengan ahli2 tahun yang sudah, Al-Mumtaz kini juga punya keistimewaan dan kelebihan tersendiri untuk mencapai kemenangan. Menyaksikan sahabat ana, Ustaz Anis (AbuHazieq Pulau Pinang) bersama pasukannya Imtiyaz melayakkan diri mewakili Pulau Pinang ke peringkat kebangsaan membuatkan ana semakin bersemangat sekaligus berharap agar tahun 2012 ini akan dilakar indah oleh Al-Mumtaz.

Walaubagaimanapun, segalanya bergantung kepada mutu persembahan Al-Mumtaz esok. Dengan kesihatan beberapa ahli yang kurang mengizinkan, ana sendiri berserah kepada Allah. Sesungguhnya DIA Maha Menentukan segala2nya.

Nak tidur awal malam ni. Awal pagi esok dah nak bertolak ke Jelebu. Jam 8.30 pagi pertandingan dah bermula. Al-Mumtaz dapat giliran ke 2. Ana mohon doa dari warga SKTMS dan penyokong2 Al-Mumtaz. Kepada yang berhajat untuk hadir memberi sokongan, ingin ana maklumkan vanue pertandingan untuk Sekolah Rendah ialah di SM Teknik/Vokasional Kuala Klawang. Vanue utama di SMK Undang Jelebu. Penyampaian hadiah juga akan diadakan pada jam 12.00 t/hari di sana.

Ana upload rakaman video pendek Al-Mumtaz sewaktu rehearsal akhir di SKTMS. Moga bermanfaat.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment