Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Wednesday, March 31, 2010

Sukan Tahunan SKTMS 2010

Assalamualaikum...

Ana doakan antum semua sihat2 sentiasa. Moga rahmat Allah melimpahi kehidupan kita.

Lantaran satu keadaan yang amat membimbangkan ana, ana terpanggil untuk menulis. Jadi, sebelum ana lahirkan kebimbangan tersebut, lebih elok jika ana masukkan terlebih dahulu entri berkenaan Sukan Tahunan sekolah ana bagi tahun ini.

Sukan Tahunan sekolah ana telah diadakan pada 11.3.2010 sebelum cuti pertengahan penggal pertama bermula. Macam biasa, 2 ke 3 minggu sebelum itu, jadual sebelah pagi sebelum rehat dah tentu dikira 'burn' kerana semua guru dan murid berada di padang. Rumah Hijau pada tahun ini dinobatkan sebagai juara keseluruhan. Mereka turut memenangi perbarisan terbaik. Rumah Biru pula untuk kali kedua berturut2 menduduki tempat kedua dengan hanya ketinggalan 1 mata. Mungkin kebetulan, kekalahan pada tahun lepas juga hanya dengan perbezaan 1 mata. Begitupun, Olahragawan dan Olahragawati Sukan Tahunan milik murid dari Rumah Biru. Tempat ketiga keseluruhan ialah Rumah Kuning, juara keseluruhan tahun lepas manakala Rumah Merah menduduki tempat keempat.

Apapun, tahniah atas penganjuran yang berjaya. Terima kasih dan syabas kepada semua pihak yang terlibat, warga SKTMS, PIBG, ibu bapa/penjaga dll.

Wassalam.


Juara tahun ini. Rumah Hijau jangan kacau...

Tempat kedua keseluruhan. Rumah Biru, i luv u...

Tempat ketiga. Rumah Kuning jangan pening...

Tempat keempat keseluruhan. Rumah Merah jangan marah...

No comments:

Post a Comment