Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Wednesday, March 3, 2010

Mak Teh @ IPAC 2010

Assalamualaikum...

Sedang ana mengadap sarapan selepas rehearsal perbarisan pagi tadi, ana terima sms dari adik ana yang belajar di UIAM. "Salam... sila baca Berita Harian. Akak masuk paper... hehehe ". Kebetulan GPK 1 ana, En. Adnan sedang menatap akhbar tersebut ketika itu. Terus ana mohon pinjam sebentar dan ana cari artikel tersebut.

Selak punya selak, jumpa juga ana dengan artikel tersebut dalam sisipan HIP kalau tak silap ana. Bersempena dengan Sambutan Maulidur Rasul, UIAM mengadakan Islamic Performing Arts Concert (Ipac). Konsert ini menghimpunkan semua kumpulan2 kebudayaan di UIAM dan mengundang mereka mengadakan persembahan pada malam tersebut. Konsert tersebut turut menampilkan Ramli Sarip dengan lagu popular beliau, Engkau Yang Satu.

Apapun, tahniah kepada UIAM atas usaha murni tersebut. Sememangnya kepelbagaian amat diperlukan dalam usaha mendekati masyarakat terutamanya golongan muda untuk memperingati, menyayangi seterusnya mencintai Baginda s.a.w. Buat Mak Teh (panggilan mesra untuk adik ana oleh anak2 buah), tahniah along ucapkan. Ambil kesempatan dalam waktu bergelar pelajar ini untuk menimba pengalaman sebanyak mungkin. Semoga menjadi bekalan buat meneruskan kehidupan di masa akan datang.

Mak teh main angklung kat tengah2 antara 5 orang. Gambar ada kat atas. Untuk berita penuh, sila klik di sini.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment