Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Saturday, April 7, 2012

FN Sekolah2 KPM Peringkat Daerah Jempol 2012



Assalamualaikum sahabat2 semua...

Subhanallah... dah lama benar ana tak update blog ni sejak entri terakhir pada Hari Lahir ayah ana awal tahun lalu. Dah sampai surat saman pun sebab pandu laju ketika tu. Dah pun dibayar oleh 'birthday boy'. Mekasih ye abah.

Berat benar jari jemari ni nak update blog, FB pun dah jarang2 jenguk. 'Sempit' dengan tugasan harian rasanya ni. Entahlah... Begitupun, dalam banyak2 perkara besar yang berlaku, Al-Mumtaz juga yang berjaya menggerakkan hati seterusnya urat2 hingga ke hujung jari untuk menaip entri ni. Masih berharap juga agar entri ini akan menjadi permulaan untuk ana kembali aktif berblogging, Insya Allah.

Apapun ana tak berhasrat nak menulis panjang kali ni. Cukup rasanya beberapa keping gambar berserta sedikit maklumat tentang Al-Mumtaz dan lagu yang kami bawa.

Nama Pasukan: Al-Mumtaz
Jurulatih: Pn. Hjh. Nazariah & En. Mohd. Yusof
Jurulatih bersama: Najmi (ex Al-Mumtaz)
Pengurus: ustatkimi

Lagu 1: Al-Quran Penjana Transformasi

Lagu: Hj. Shaharudin
Lirik: ustatkimi (najmi ex Al-Mumtaz)

Lagu 2: Mari Membantu Guru

Lagu: Hj. Shaharudin
Lirik: En. Mohd. Yusof (najmi ex Al-Mumtaz)

Wakil A-Mumtaz enerima hadiah dari Tn. Pegawai PPD 

Bergambar bersama hadiah

Najmi ex Al-Mumtaz bersama pasukannya, turut menjuarai (kategori Sekolah Menengah)

Untuk akhirnya, jutaan terima kasih kepada Pn. Nazariah di atas usaha keras beliau bersama Al-Mumtaz. Bukan hanya beliau, suami (En. Shaharudin) dan anak beliau (Najmi ex Al-Mumtaz) turut berperanan besar membantu kejayaan ini. Tak lupa juga kepada En. Mohd. Yusof atas bantuan dan sokongan. Buat seluruh warga SKTMS, syukran atas doa antum, sesungguhnya hanya itu yang amat kami harapkan dari antum. Kepada ibu bapa Al-Mumtaz, teruskan menyokong anak2 tuan/puan. Kepada zaujah dan family tersayang, syukran juga kerana memahami tugas dan tanggungjawab walid. Walid hargai pengorbanan umi.

Wassalam. 

No comments:

Post a Comment