Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Monday, February 9, 2009

entri sulungku...


Puji-pujian hanya selayaknya untuk Allah, Tuhan penguasa sekalian alam. Selawat dan salam buat Junjungan Besar Nabi Muhammad s.a.w, para sahabat, tabiin dan penerus generasi mukmin hingga Hari Kiamat.

Ana hanya nak ucapkan syukur pada Allah atas ketentuan pertemuan ana dengan akhi Meor, JLU j-QAF dari Johor sewaktu temuduga Peserta Kursus Bahasa Arab Program j-QAF di Oman 2009 di Jabatan Pelajaran Melaka pada 21.1.09 tempohari.

Perkenalan ana dengan beliau telah membuka ruang ilmu untuk ana belajar sedikit sebanyak berkenaan penghasilan blog khasnya dan berkenaan pengetahuan keguruan amnya.

Apapun, sekalung penghargaan daripada ana untuk akhi Meor atas perkongsian ilmu ini dan harapan ana agar ukhuwah dan perkenalan ilmu ini akan berterusan hingga ke akhir hayat.

Bagi ana, insya allah ana akan cuba sedaya mungkin untuk berikan yang terbaik untuk rakan2 khasnya dan masyarakat umumnya. Sungguhpun begitu, ana sendiri tidak menjanjikan apa2 yang istimewa di dalam blog ini, hanya mungkin perkongsian ilmu dan pengalaman dan beberapa perkara yang mungkin akan ana pelajari dari masa ke semasa daripada sahabat2 yang sudi mencurahkan ilmu buat meleraikan kejahilan diri ana khasnya dalam hal ICT ni.

Akhir kata, semoga blog ini mampu memberikan sesuatu buat diri ana sendiri dan orang lain juga. Semoga segala usaha baik kita diberkati Allah Taala.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment