Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Tuesday, February 24, 2009

Al-Mumtaz 2008

Assalamualaikum dan salam ukhuwah buat semua,

Mohon maaf atas kurangnya ana masukkan entri2 baru lantaran kesibukan tugasan harian. Apapun, ana cuba jugak reply mana2 sahabat yang join dalam CBox.

Atas permintaan salah seorang sahabat ana, asalnya ana nak uploadkan rakaman persembahan Al-Mumtaz di peringkat kebangsaan tahun lepas. Lagu yang dinyanyikan adalah lagu pertama (mengikut tema festival). Walaupun begitu, disebabkan rakaman tersebut hanya menggunakan kamera digital, kualiti gambarnya agak kurang memuaskan.

Walaubagaimanapun, sampai ke hari ini ana masih tak dapat nak upload rakaman tu. Tak tau la kenapa. Insya allah, ana akan cuba jugak masukkan dan tanyakan pada sahabat2 lain yang lebih arif tentang hal ni. Buat sahabat yang menantikan rakaman tu, ana mintak maaf atas kelewatan ni. Kalau ada sahabat yang nak bagi pandangan tentang cara lain untuk upload boleh la bagitau ana. Ana alu2kan pandangan dan tunjuk ajar daripada sahabat sekalian.

Wassalam.

p/s: tahniah buat sheikh artisno atas kelahiran blog arab yang beliau hasilkan. ana baru berkesempatan nak buka blog dia. memang hebat. ana pun belum tentu mampu nak buat camtu. kagum jugak ana atas kemahiran khat yang beliau tunjukkan melalui rakaman yang beliau upload dalam blog beliau. siap masukkan lirik nasyid tahun 2009 lagi. insya allah, kalau ada rezeki kita jumpa peringkat negeri nanti. ana dah masukkan blog beliau dalam pautan, ana galakkan sahabat2 lain layari blog beliau.

No comments:

Post a Comment