Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Monday, March 2, 2009

Al-Mumtaz 08

video

Alhamdulillah, akhirnya berjaya jugak ana upload rakaman video al-Mumtaz tahun lepas setelah ana edit sehingga menepati kehendak dan kapasiti yang dibenarkan.

Mohon maaf kerana ada tulisan unregistered kat tengah rakaman tu. Ana download program cutter tu dari internet, alih2 bila dah siap ada pulak tulisan tu. Nak download program lain nanti lambat pulak. So, ana upload jela yang ni. Tak sempat habis satu lagu pun tapi sekurang2nya dapat membantu sahabat2 yang inginkan gambaran suasana dan bentuk lagu di peringkat kebangsaan.

Semoga memberi manfaat buat semua.

No comments:

Post a Comment