Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Wednesday, March 25, 2009

Usaha Berterusan

Assalamualaikum buat sahabat2 dan pengunjung sekalian,

Mendekati Festival Nasyid Peringkat Daerah Jempol yang akan diadakan di SMK Serting Hilir Kompleks pada 28.3.09 (Sabtu) ini membuatkan ana selaku pengurus pasukan, semakin sibuk. Inikan pula jurulatih dan ahli2 al-Mumtaz sendiri. Latihan memang dah macam PLKN dah. Dari pagi bawak ke tengah hari. Pendek kata, makan nasyid, minum nasyid, tidur pun sampai mengigau2 bernasyid. Tambahan pula, Festival peringkat Negeri mengekori rapat seminggu selepasnya.

Apapun, ana nak rakamkan sekalung penghargaan buat Jurulatih vokal dan Jurulatih muzik kami, Pn. Hjh. Nazariah dan En. Mohd. Yusuf di atas perkongsian ilmu, maklumat dan pengorbanan melatih serta membimbing ahli2 al-Mumtaz semenjak 3 tahun lepas sehingga membawa al-Mumtaz ke peringkat kebangsaan. Tanpa mereka berdua, tak mungkin pasukan ini dapat bertahan sehingga hari ini. Bagi ana pula, kalau nak diharapkan ana seorang tak ke mana la jawabnya pasukan ni. Begitu juga dengan guru2 SKTMS yang cukup memahami tuntutan ahli2 al-Mumtaz untuk kurangkan waktu di kelas dan lebih menumpukan kepada latihan. Kami hargai 'understanding' anda dalam hal ini. Terima kasih.

Sesungguhnya al-Mumtaz benar2 mengharapkan sokongan semua pihak dalam usaha untuk mencapai kejayaan yang lebih gemilang pda tahun ini.

Sehingga bertemu lagi dalam entri yang akan datang. Wassalam.

No comments:

Post a Comment