Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Tuesday, April 27, 2010

Al-Mumtaz: Kenangan FNK 09


Assalamualaikum...

Kebetulan demam nasyid kembali melanda ana, jurulatih dan Al-Mumtaz sendiri, ana dengan rendah diri mempersembahkan kepada antum semua kisah perjalanan Al-Mumtaz ke Festival Nasyid Sekolah-Sekolah KPM Peringkat Kebangsaan pada tahun lepas. Alhamdulillah, Al-Mumtaz berjaya mendapat Naib Johan.

Tayangan ini telah lama ingin ana hasilkan. Walaubagaimanapun, dengan kekangan masa dan beberapa faktor lain terutamanya kecetekan pengetahuan ana dalam menggunakan Movie Maker, terbantut usaha ana untuk menyiapkannya. Mahu tak mahu terpaksalah ana gunakan program 'try & error' yang telah lama ana kuasai. Hasilnya taklah seberapa. Begitupun, cukuplah untuk dijadikan kenangan dan contoh buat pihak2 yang berkehandakkan rakaman persembahan dari Al-Mumtaz.

Kebetulan, petang ini Al-Mumtaz mendapat jemputan ke Majlis Kesenian Islam KEMAS Peringkat Parlimen Jempol. Majlis tersebut akan dihadiri oleh YB Dato' Hj. Lilah b. Hj. Yasin, Ahli Parlimen Jempol dan Pengarah KEMAS Negeri Sembilan. Harap2 tiada masalah sepanjang persembahan petang nanti.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment