Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Thursday, February 12, 2009

kem bestari solat

assalamualaikum... salam penghulu segala hari.

alhamdulillah, dapat jugak ana siapkan blog ana seadanya walaupun tak seberapa. ana akui masih banyak yang kurang. insya allah, ana akan usahakan untuk upgrade dari masa ke semasa.

segalanya atas hikmah perkenalan yang dikurniakan oleh Allah dengan akhi Mior. Sungguhpun begitu, hingga ke saat ini ana masih menjadikan blog beliau sebagai blog mentor untuk blog ana.

untuk makluman, sekolah ana adakan kem bestari solat kali pertama untuk tahun 1 & 2. alhamdulillah, segalanya telah disiapkan oleh penyelaras yang terlibat. fasilitator pun dah disusun untuk melancarkan program. harapnya dapat jugak la sedikit sebanyak ilmu berkenaan wuduk dan solat terutamanya murid2 thun 1, yang tahun 2 tu semoga bertambah ilmu dan kefahaman.

wallahu a'lam.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Allahu Akbar.. apa yang ana tahu pun tidak lah sebanyak mana.. Lebih ramai blogger2 yang lebih hebat khasnya blogger2 jQAF. Sekadar yang ana tahu, ana cuba kongsikan pengetahuan ini agar dapat dimanfaatkan lebih ramai lagi. Mudah-mudahan dakwah kita berada di mana-mana dan bila-bila masa.

    Ana juga bersyukur dengan pertemuan kita di Melaka masa interview hari tu kerana dapat melebarkan lagi ukhuwah fil islam.. ukhuwah fillah. (Tak sangka kita rupanya dulu satu sekolah..)

    Ana doakan, enta terus maintain dengan entri2 baru yang dapat kita kongsi bersama-sama.

    Semoga redha Allah yang dicari merupakan hakikat yang akan terzahir di akhirat nanti... :)

    ReplyDelete