Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Saturday, December 17, 2011

Bercuti di Kelantan



Salam ukhuwah buat semua...

Macam tak percaya! Ini adalah posting terbaru ana selepas posting terakhir pada awal bulan 10 yang lalu. Terasa macam tak sempat, tapi paling nyata aura 'blogging' dah agak kurang menyerlah dalam diri ana. Respek juga pada sesetengah sahabat yang maintain update blog walaupun dengan entri yang ringkas. Ana pun rasanya boleh je nak update tapi tah, entah macam mana tak update2 jugak.

Kalau nak diikutkan dah banyak sangat perkara berlalu yang ana nak ceritakan. Kelahiran puteri terbaru, hasil kerja terbaru, aktiviti terkini, macam2. Paling2 tak sempat sangat pun, ana post kat FB je. Tapi rasa2nya nak kena tambah dalam azam 1433H ni, kena rajin update blog.

Apapun, ana tak berhajat nak menulis panjang buat kali ni. Lagipun, dengan keterbatasan dan kekurangcepatan internet menggunakan broadband adik ipar ana di kampung ni sedikit menggeramkan ana. Itupun mujur ada, kalau tak alamat 3 minggu la ana tak online. Syukran Cik Cu bagi punjam broadband ye.

Bersama entri ini, ana uploadkan sekeping gambar ana bersama puteri terbaru ana dan zaujah tersayang. Hana Azzahra namanya. Ini gambar sehari lepas dilahirkan. Sekarang, rambut yang ana cukur hari ketujuh pun dah makin lebat. Insya Allah, kalau dah balik ke Bahau, NS nanti, dapat line yang manthop ana akan update lagi entri2 terbaru dengan 'laporan2' aktiviti, peristiwa dan pengalaman lain buat tatapan antum.

Sekian buat kali ini, salam ukhuwah dari ana.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment