Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Tuesday, May 11, 2010

Pertandingan Bola Sepak MSSM NS 2010


Assalamualaikum...

Ana doakan antum semua dipelihara Allah sepanjang masa bersama keluarga dan orang tersayang.

SK Tunku Muda Serting ketika ini menjadi tuan rumah bagi Pertandingan Bola Sepak MSSM NS bermula 10 hingga 13 Mei nanti. Sebagai tuan rumah, daerah Jempol menyediakan 2 padang di 2 buah sekolah iaitu SK Tunku Muda Serting dan SK Saint Aidan yang jarak antara keduanya tidak terlalu jauh. Sebanyak 8 pasukan mewakili daerah masing2, dibahagikan kepada 2 kumpulan A dan B. Pasukan daerah Jempol diundi dalam kumpulan B bersama2 daerah Seremban 1, Jelebu dan Kuala Pilah. Perlawanan pula ditetapkan di SK Tunku Muda Serting.

Alhamdulillah, dalam perlawanan kumpulan, daerah Jempol memenangi kesemua perlawanan sekaligus melayakkan pasukan ini melangkah ke suku akhir yang dijadualkan pada 13 Mei (esok). Ini diikuti dengan perlawanan peringkat separuh akhir dan akhir pada hari yang sama. Hari terakhir, SK Tunku Muda Serting akan menjadi tuan rumah.

Berkesempatan juga ana dan sahabat ana, Us Ismail bertemu rakan2 guru j-QAF dari daerah lain yang bertugas sebagai guru pengiring, pengurus pasukan mahupun jurulatih bagi pasukan daerah masing2. Alhamdulillah, dapat juga bertanya khabar dan berbual mengenai perkembangan hidup dan kerjaya perguruan masing2.

Semoga pasukan daerah Jempol berjaya ke peringkat akhir.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment