Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Tuesday, May 4, 2010

Al-Mumtaz di nasyeed.com

Assalamualaikum...

Ketika ini Al-Mumtaz kembali meneruskan hidup sebagaimana murid2 lain. Kembali di kelas, mengikuti kelas tambahan dan lain2. Begitupun, latihan tetap dijalankan secara berkala, cuma kurang kerap sepertimana situasi dekat dengan mana2 pertandingan mahupun persembahan jemputan.

Ana hanya ingin maklumkan tentang berita berkenaan Al-Mumtaz seperti yang disiarkan dalam laman web nasyeed.com yang juga merupakan pengelola di sebalik Pertandingan Bintang Nasyid Mu'min sejak pertandingan ini mula diperkenalkan. Telah ana ceritakan juga dalam entri ana selepas kemenangan Al-Mumtaz tempohari. Dari segi sistem suara, perjalanan pertandingan, segala2nya diuruskan oleh mereka. Terdapat juga perkhidmatan2 lain yang nasyeed.com tawarkan seperti perunding perkahwinan, tempahan kad kahwin, sistem suara, pencahayaan dan lain2. Ini termasuklah mengendalikan konsert2 artis terkenal seperti Rabbani, In Team dan program2 hebat seperti Pelancaran Transformasi Politeknik dan VIVA GAZA.

Kepada yang berhajat untuk mengetahui lebih lanjut tentang perkhidmatan yang mereka tawarkan dan berita terkini berkenaan kemenangan Al-Mumtaz dalam Pertandingan Bintang Nasyid Mu'min Musim ke 4, 2010 sila lawati laman web ini. nasyeed.com. Untuk berita berkenaan Al-Mumtaz, sila ke ruangan BERITA TERKINI di bawah tajuk BNM 2010 N. SEMBILAN

Wassalam.

No comments:

Post a Comment