Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Monday, June 22, 2009

PERJUANGAN DITERUSKAN



Assalamualaikum pengunjung2 semua...

Genap 2 minggu sejak ana masukkan entri terdahulu. Lantaran kesibukan yang teramat sangat membuatkan ana tak berkesempatan nak menulis. Apapun, kalau ada sahabat2 yang tinggalkan pesanan di CBOX tu, ana balas juga.

Kurang 3 minggu dari tarikh Festival Nasyid Peringkat Kebangsaan membuatkan ana semakin sibuk. Berbagai perkara perlu diuruskan. Pendaftaran, kebenaran penjaga, buku lirik, persiapan persembahan merangkumi songkok, kasut dan stokin, t-shirt, samping, aksesori persembahan dan sebagainya, segalanya perlu ana uruskan. Ditambah lagi dengan latihan yang semakin kerap sekarang ni, tak wajar rasanya ana melepaskan urusan latihan hanya kepada jurulatih sahaja sedangkan tanggungjawab sebenarnya dibahu ana. Mujur Hjh. Nazariah dan Cikgu Yusof begitu memahami, terima kasih Kak Naza dan Cikgu Usop.

Sebagaimana yang sedia dimaklumi oleh setiap guru j-QAF, urusan e-LAPORAN juga perlu disudahkan dalam masa terdekat. Peperiksaan Pertengahan Tahun kertas Bahasa Arab juga perlu ana berikan pada murid2 dan markahnya perlu dimasukkan dalam data e-LAPORAN. Kebetulan juga Peperiksaan Pertengahan Tahun Kelas Agama Petang sedang berjalan. Maknanya, dalam sibuk2 urusan nasyid, kertas peperiksaan juga perlu ditanda, laporan juga perlu dilengkapkan. Tak termasuk program sekolah sedia ada, penglibatan perlu juga ana berikan. Adat berkeluarga, perlu saling bantu membantu antara satu sama lain.

Apapun, ana mohon daripada Allah Taala agar diberikan kekuatan untuk ana sempurnakan tanggungjawab ana semampu mungkin. Sokongan dan bantuan dari mana2 juga pihak, ana ucapkan terima kasih.

Sekian untuk waktu ini, wassalam.

p/s: ana sengaja masukkan gambar family ana. sahabat2 yang tak sama belajar dengan ana mesti belum kenal zaujah ana.

No comments:

Post a Comment