Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Wednesday, April 22, 2009

Koir SKTMS Pun Menang!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera pengunjung2 sekalian...
-
Baru 2 minggu selepas kemenangan Pasukan Nasyid Al-Mumtaz dalam Festival Nasyid Sekolah2 Kementerian Pelajaran Malaysia Peringkat Negeri Sembilan pada 11.4.2009, Pasukan Koir SKTMS mula mengorak langkah meneruskan kecemerlangan.
-
Semalam, bertempat di Dewan Bestari SMK Bandar Baru Serting pasukan Koir SKTMS telah memenangi Pertandingan Koir dalam Pesta Muzik Sekolah2 Daerah Jempol. Walaupun hanya 4 pasukan yang bertanding, ia tidak menjadi alasan bagi pasukan koir SKTMS untuk mengambil jalan mudah dan tidak bersungguh2 dalam membuat persediaan.
-
Sememangnya Pasukan Koir ini telah manjuarai peringkat daerah sejak beberapa tahun lepas. Malangnya di peringkat negeri, kejayaan tidak berpihak kepada mereka. Justeru, pada tahun ini, langkah awal diambil dengan membuat post mortem bagi mencari ruang2 kekurangan yang kurang diambil perhatian pada tahun2 sebelumnya.
-
Pasukan ini dibimbing sepenuhnya oleh 2 individu penting sepertimana yang ana pernah ceritakan dalam entri sebelum ini. Tak lain tak bukan, mereka ialah En. Mohd. Yusof dan Pn. Hjh. Nazariah. Dengan bimbngan mereka dan latihan yang berterusan, akhirnya kejayaan menjadi milik pasukan ini.
-
Apapun, syabas dan tahniah diucapkan kepada Pasukan Koir SKTMS, begitu juga dengan jurulatih dan pengurus pasukan mereka. Semoga kejayaan berterusan akan berjaya diraih di masa2 akan datang.
-
Wassalam.
-
p/s: selamat berangkat buat sahabat2 yang akan berlepas ke Oman malam ni. kuatkan semangat dan teruskan perjuangan. doa kami di tanah air sentiasa mengiringi kalian semua. jadi ke singgah Tanah Haram? kalau jadi jangan lupa doa2kan kami disini ye...
-

No comments:

Post a Comment