Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Thursday, April 23, 2009

Selamat Maju Jaya Ustazah Raziana...

Assalamualaikum semua...

Petang tadi berlangsung satu majlis jamuan perpisahan salah seorang tenaga pengajar Kelas Agama Petang SKTMS, Ustazah Raziana namanya. Beliau yang telah lebih kurang 5 tahun mengajar di sini akan berkahwin dan akan bersama suaminya di TLDM Lumut, Perak.

Majlis pada petang tadi diserikan dengan persembahan nasyid oleh murid2 daripada kelas beliau sendiri, kelas 5 Asfar, diikuti dengan jamuan, seterusnya sesi bergambar kenang-kenangan. Paling menyentuh hati ialah apabila beliau mengucapkan selamat tinggal kepada ustazah2 lain yang telah sama2 mencurah bakti di sini sejak beberapa tahun lalu. Tangkap syahdu...

Apapun, pertemuan dan perpisahan adalah lumrah dalam kehidupan. Yang penting, perlu kita sentiasa tanamkan dalam diri bahawa setiap pertemuan mahupun perpisahan adalah kerana Allah. Sentiasa bermohon agar pertemuan dirahmati dan pada masa yang sama memohon agar perpisahan yang dilalui itu dipelihara oleh Allah.

Ana mewakili warga Kelas Agama Petang SKTMS terutamanya tenaga pengajar mengucapkan Selamat Maju Jaya buat Ustazah Raziana. Teruskan perjuangan mendidik anak bangsa di mana juga berada. Kami doakan ustazah berbahagia bersama suami tercinta tak lama lagi. Kalau ada kelapangan, ziarahlah kami di sini dan jangan jemu hantar berita buat kami.

Semoga ukhuwah yang terbina akan berpanjangan sehingga ke akhir hayat. Salam manis dari kami di sini. Wassalam.


Barisan tanaga pengajar Kelas Agama Petang SKTMS
Duduk dari kiri: Us. Ismail, Us. Hakimi, Us. Abd. Malik & Us. Fauzi
Berdiri dari kiri: Ust. Raziana, Ust. Rossidah, Ust. Zaidah, Ust. Norizah, Ust. Mazni, Ust. Hafaizah,
Ust. Norfaizah, Ust. Siti Normala, Ust. Faizah, Ust. Noor Hazliza, Ust. Siti Roditar, Ust. Norihan
Tiada dalam gambar: Ust. Mazlina & Ust. Normawati

No comments:

Post a Comment