Pray 4 Misr

Pray 4 Misr

SOLAT DI MANA?

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

SUCIKAN HATIMU

Al-Mumtaz Johan BNM Musim ke 4, 2010

Al-Mumtaz Naib Johan FNK 2009

Al-Mumtaz: Tempat Ke-3 Ihtifal KAFA Kebangsaan 2013

Wednesday, April 29, 2009

Kecemerlangan Boling SKTMS


Skuad lelaki SKTMS bersama sijil dan medal


Skuad perempuan SKTMS dengan sijil dan medal yang dimenangi

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Beberapa hari tak masukkan entri buatkan ana tercari2 topik yang ingin ana utarakan. Kalau ada pun, masa pulak takde. Ada masa pun, gambar pulak takde. Maklum la, tengah tanda kertas Ujian Bulan April sekarang ni. Kalau bertangguh, alamat bersusun la check list to do ana. Ditambah dengan beberapa tugasan yang belum lagi ana selesaikan seperti penerbitan buletin berkala Suara Syiar untuk semester 1, uruskan surat mohon sumbangan untuk Al-Mumtaz, papan tanda nombor telefon kecemasan untuk dihubungi, tanda nama sekolah di rostrum. Belum ditambah dengan tugas hakiki, kemaskini fail j-QAF murid2, siapkan analisa Kem Bestari Solat Tahun 4 kali pertama, dan lain2. Pelan2 kayuh la...

Bercakap tentang Boling. Beberapa tahun kebelakangan ini, skuad Boling sekolah ana agak dikenali. Ini berikutan kesungguhan murid2 dan jurulatih serta guru penyelaras dalam menjalankan latihan dan menyertai pertandingan yang dianjurkan, pada masa yang sama dapat menempatkan diri dikalangan yang terbaik. Baru2 ini, pada 27 & 28 April 2009, Kejohanan Boling Peringkat Negeri Sembilan telah diadakan di Ampang Superbowl, Seremban. Skuad Boling SKTMS yang menjuarai pertandingan daerah sebelumnya turut mengambil bahagian.

Kecemerlangan tercipta apabila 3 daripada 8 orang murid SKTMS terpilih dan akan mewakili Negeri Sembilan ke peringkat kebangsaan. Berbanding tahun lepas, hanya seorang sahaja yang terpilih. Kejohanan peringkat kebangsaan akan diadakan di Kedah pada bulan Jun nanti.

Ana mewakili warga SKTMS mengucapkan setinggi2 tahniah kepada peserta2 Boling SKTMS terutamanya yang layak ke peringkat kebangsaan. Tidak lupa juga ucapan tahniah buat guru2 pembimbing kelab ini seperti Pn. Asmah, Pn. Noridah, Cik Norliza dan Cik Hasliza di atas kejayaan ini. Semoga kejayaan ini dapat dikekalkan malah dipertingkatkan di masa2 akan datang.

Wassalam.

p/s: "Hiduplah dengan panduan syariat (al-Quran & Hadis). Mengutamakan dunia semata2 hanya akan menjamin kerugian berterusan buat kita (di dunia dan di akhirat)".


3 orang wakil Negeri Sembilan ke peringkat kebangsaan
Dari kiri: Shamimah, Iqbal dan Nabila Adilah

No comments:

Post a Comment